Diétázz úgy, hogy közben ne mondj le az ízekről!

Dátum: 2014-05-31

A táplálkozási szakértők szerint a diétázás nem azt jelenti, hogy le kell mondanunk az ízekről! Alison Johnson a Tribune szaklap részére adott néhány hasznos tippet.

Hogy "finomabb" legyen a diéta

Egyre cukrosabb ételeket fogyasztunk -észrevétlenül

Dátum: 2014-05-12

Amerikai tudósok szerint az élelmiszergyártók tudatosan növelték termékeik cukortartalmát, hogy vonzóbbá tegyék azokat a vásárlók számára.

 

A sok cukor is kockázatot jelent

12 hasbarát tipp a dietetikustól

Dátum: 2014-04-15

Hasmenés, puffadás ellen

A széklettel és a fokozott bélgáz-termelődéssel kapcsolatos kellemetlenségek, vagyis a hasmenés, a puffadás hátterében az esetek jelentős részében étrendi hibák állnak. Érdemes hát megfogadni a dietetikusok ezzel kapcsolatos jó tanácsait.

A hasfájás, hasmenés, puffadás lehetséges étrendi okai

Ez kerüljön az uzsonnás dobozba!

Dátum: 2014-04-02

A többi háztartási eszközhöz képest az iskolai uzsonnás doboz még egyszerűnek tűnik. De csak addig, míg a megtöltésére nem kerül a sor - állítja Kate Di Prima az Ausztrál Dietetikus Szövetség munkatársa.

 

Sokszor nem könnyű az összeállítása

A csontritkulás étrendje tejmentesen

Dátum: 2013-11-29

Így is biztos a megfelelő kalciumpótlás

 

A csonttömegvesztés az öregedés természetes velejárója, ami pozitív és negatív irányba is befolyásolható. A megelőzés már gyermekkorban elkezdődik az optimális csúcscsonttömeg kialakításával, de étrendünkkel megelőzhetjük, lassíthatjuk a csontritkulást.

Kalciumbeviteli lehetőségek

Hogyan csökkenthető a sóbevitel?

Dátum: 2013-11-27

Miért kell a sófogyasztást csökkenteni?

 

Mert többszörösét fogyasztjuk, mint az egészségesen megengedhető mérték. Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) 2013 elején megerősítette korábbi állásfoglalását, melyben felnőtteknek maximum napi 5 g só bevitelét ajánlja, gyermekeknek ennél is kevesebbet. Magyarországon ma egy felnőtt átlagosan 12-17 g sót fogyaszt naponta.

 

A só nélkülözhetetlen, de csak kis mennyiségben

Vizsgák alatt a diákoknak folyadékra van szükségük!

Dátum: 2013-11-12

Nemrég tartotta Londonban a Brit Pszichológiai Társaság az éves konferenciáját, ahol a Kelet-Londoni és a Westminsteri Egyetem kutatói prezentálták a vizsgálati eredményeiket, melyek szerint a tanulók, ha folyadékot visznek be magukkal a vizsgákra, az javíthatja az eredményeiket.

 

Igyunk is, vagy elég a palack jelenléte?

6+1 tipp a tartós karcsúságért

Dátum: 2013-11-06

Ne csak az ünnepek miatt figyeljünk testsúlyunkra.
Lassan megkezdődik a karácsonyi ünnepek miatti visszaszámlálás, és sokan kezdenek fogyókúrába. A diéta helyett azonban az is elég, ha odafigyelünk az elfogyasztott ételek minőségére, tápláló hatására, és nem visszük túlzásba a mennyiségeket.

Nem muszáj mindig fogyókúrázni

Három új érv a reggeli mellett

Dátum: 2013-10-29

Új kutatások sora igazolja, hogy valóban a reggeli a legfontosabb étkezés. Nem mindegy azonban, hogy mit eszünk.

Ezeket a betegségeket előzhetjük meg reggelivel

Kiegyensúlyozott táplálkozással a csontokért

Dátum: 2013-10-22

Már gyermekkorunkban is arra tanítottak bennünket, hogy a tej élet, erő, egészség, hiszen a legfontosabb kalciumforrásunk, emellett D-vitamint, tejcukrot és teljes értékű fehérjéket is tartalmaz.

Hogyan előzzük meg a csontritkulást?
« első « előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 következő » utolsó »